Sensodays integrează şi produsele de pe site-ul sigmanet.ro, cumpărat în urmă cu trei ani

Autor: Adrian Seceleanu 01.07.2015

Retailerul online Sensodays a început să redirecţioneze către pagina web proprie clienţii care accesează magazinul online sigmanet.ro, achizi­ţionat în urmă cu trei ani, integrând oferta de produse şi datele clienţilor, conform unui anunţ al companiei.

„S-a transferat tot istoricul (comenzi, facturi, vouchere, abonamente la newsletter). Garanţiile rămân bine­înţeles valabile, cu tot suportul post-vânzare. La fel şi toate serviciile pentru achiziţiile finalizate pe Sigmanet“, conform anunţului.

Compania Senso Ambiente, care operează magazinul Sensoday.ro, a în­registrat anul trecut afaceri de 7,6 mil. lei, în creştere cu 8% faţă de anul precedent, şi un profit net de 78.116 lei. Nu­mă­rul mediu de angajaţi ai firmei din 2014 a fost de 13 persoane. Potrivit datelor din Monitorul Oficial, 90% dintre acţiunile Senso Ambiente sunt deţinute de Marius Ştefan Nede­lcu, George Teleman, Gabriela Băiaşu, Dana Iorga şi Liliana Balici. Sensodays are în ofertă diferite produse, de la cele din categoria home & deco până la electrocasnice sau produse de îngrijire personală.

Piaţa locală de retail online este dominată autoritar de eMag, care a pornit la drum ca un magazin de echipamente IT&C, dar acum este în plină transformare într-un „mall“, în care se găsesc o gamă variată de produse. eMag estima pentru 2014 afaceri de aproape 300 de milioane de euro.