Noul proprietar al Starbucks se uită către noi achiziţii

Autor: Cristina Rosca 05.07.2015
Afacerea KFC şi Pizza Hut din România ar fi o mişcare logică, dar Nicolae Badea spune că „noi nu vrem să vindem, ci chiar investim în extindere“.
 
Grupul polonez AmRest, care a intrat în primăvara acestui an pe piaţa locală, preluând franciza lanţului de cafenele Starbucks, se uită către noi achiziţii în România, businessurile KFC şi Pizza Hut fiind următoarea ţintă logică în contextul în care operatorul deţine cele două francize în portofoliu pe alte pieţe precum Polonia.
 
Informaţia a fost de altfel confirmată de un executiv de top al grupului citat de presa poloneză, care a spus că ar putea fi interesat să preia francizele celor două lanţuri, însă nu în perioada imediat următoare.
 
„AmRest vrea să îşi dubleze numărul de restaurante pe care le operează în Europa Centrală şi de Est, ceea ce va presupune cel puţin 40 de deschideri anual, cele mai multe în Polonia“, potrivit ziarului Warsaw Voice care îl citează pe Wojciech Mroczynski, mem­bru în boardul AmRest. El mai spune că în acest an firma vrea să deschidă 30 de restaurante în Polonia, în care să investească 90-100 mil. zloţi (95-110 mil. lei), dar se uită şi la posibile ţinte de achiziţii. Grupul polonez este însă interesat de afaceri care ar avea un randament investiţional de 20%.