Românii cheltuie 312 milioane de lei pe condimente. Unilever şi Nestlé „dau gust“ pieţei

Autor: Maria Tufan 12.07.2015
Românii şi-au condimentat mâncarea anul trecut cu 11 milioane de kilograme de miro­de­nii, în valoare de 312 milioane de lei, potrivit da­telor oferite de compania de cercetare de pia­ţă Vektor Marktforschung. Într-un top al ce­lor mai cumpărate condimente de pe piaţa lo­cală, în funcţie de volum, gama de produse Delik’at, a gigantului anglo-olandez Unilever, ocupă cinci din 10 poziţii. Cu câte două poziţii ocupate, în acelaşi top îşi mai fac loc şi pro­dusele Maggi, ale grupului Nestlé, şi produsele marcă privată dezvoltate de retaileri pentru a se bate cu brandurile consacrate. Alături de ei însă, cu un singur loc ocupat, se află şi croaţii de la Podravka cu Vegeta legume, un produs emblematic pe această piaţă.