Şeful UPS pe România, Ungaria şi Grecia: Dacă România şi-ar rezolva problemele de infrastructură, ar putea deveni o forţă în regiune
Autor:
Radu Racu
07.07.2015
„Firmele de e-commerce ar trebui să se uite mai atent la piaţa externă“.
Piaţa de curierat şi logistică din România se află pe un trend de creştere, în ton cu evoluţia la nivel european, însă potenţialul ar putea fi mult mai mare dacă autorităţile ar rezolva problemele de infrastructură, consideră Tim Helsen, directorul pe România, Ungaria şi Grecia al companiei de curierat UPS.
„România are multe avantaje în comparaţie cu, spre exemplu, Ungaria: forţă de muncă bine pregătită, dar mai ieftină, uşurinţa cu care se poate deschide o firmă, nivelul ridicat al educaţiei. Dacă ar rezolva şi problema infrastructurii, ar deveni o forţă demnă de luat în seamă în regiune.“
El argumentează că dezvoltarea pieţei de curierat şi grăbirea timpului de livrare oferă acum posibilitatea companiilor locale să concureze cu rivali din Europa.