CV-ul „pe hârtie“ s-a demodat. Video CV-ul e noul trend

Autor: Corina Mirea 07.07.2015
Companiile din România au început să dea uitării recrutarea tradiţională, care implică trierea candidaţilor pe baza CV-ului „pe hârtie“, mai ales în contextul în care cei din departamentele de resurse umane ajung să vadă sute şi chiar mii de aplicaţii într-o lună. Prin urmare, video CV-ul a devenit cea mai nouă metodă de recrutare, prin care recruiterii economisesc timp. Totodată, metoda le oferă şi celor care aplică pentru un job şanse mai mari de a obţine locul de muncă pe care şi-l doresc.
 
„Statistic vorbind, aproximativ 92% dintre angajatori acordă, în medie, 102 secunde (aproximativ două minute) unui CV scris. Evaluarea unui document de 2 – 3 pagini al unei persoane cu o experienţă profesională consistentă are însă nevoie de mai mult timp. Prin comparaţie, într-un video CV de 2- 3 minute, candidatul poate include informaţiile-cheie şi, astfel, recruiterul con­sumă mai puţin efort şi resurse decât în cazul citirii“, susţin reprezentanţii firmei de recrutare şi închiriere de forţă de muncă temporară APT.