Raiffeisen le permite clienţilor să verifice bonitatea partenerilor comerciali

Autor: Liviu Popescu 09.07.2015

Clienţii persoane juridice ai Raiffeisen Bank, subsidiara locală a grupului austriac cu acelaşi nume, vor putea verifica bonitatea şi capacitatea de plată a partenerilor comerciali din platforma electronică de tranzacţionare a băncii. Astfel, clienţii pot accesa informaţiile specifice din Centrala Incidentelor de Plăţi (CIP).

„În prima săptămână de la lansarea serviciului, volumul de interogări CIP prin online a atins 40% raportat la numărul mediu lunar de interogări făcute clasic, prin agenţii Raiffeisen”, spun reprezentanţii Raiffeisen.

Circa 93.000 de clienţi persoane juridice utilizează serviciul de internet banking al Raiffeisen, derulând în medie 1,5 milioane de plăţi, în valoare de 4 mld. euro, pe trimestru. Pe segmentul corporate, 90% din operaţiunile de plăţi se efectuează online.