Cărtureşti, la un pas de un milion euro doar din carte în librăria din centrul vechi
Librăria Carusel, deschisă de grupul Cărtureşti în luna februarie în centrul istoric al Bucureştiului, vrea să vândă 100.000 cărţi în primul an de funcţionare, urmând să aducă astfel venituri de 850.000 euro pentru companie, potrivit calculelor ZF pe baza datelor puse la dispoziţie de retailer.
„Vânzările Carusel (până la finalul lui iunie – n. red.) sunt peste aşteptările noastre şi suntem optimişti în ceea ce priveşte sezonul toamnă-iarnă“, a spus pentru ZF Ana Niculescu, PR manager al Cărtureşti.
Cartea înseamnă doar 60% din businessul Cărtureşti, restul fiind reprezentat de vânzarea de produse precum ceaiuri, filme sau muzică. Astfel, cifra de afaceri a librăriei Carusel ar putea ajunge la 1,4 mil. euro la mai puţin de un an de la deschidere, conform estimărilor ZF. Cărtureşti este cel mai mare lanţ de librării din România după vânzări, cu o cifră de afaceri de 58 mil. lei (13 mil. euro) anul trecut. În această primăvară, grupul a deschis, pe lângă Carusel, încă o librărie, în Mega Mall, ajungând la o reţea de 18 magazine.