Cărtureşti, la un pas de un milion euro doar din carte în librăria din centrul vechi

Autor: Luiza Chiroiu 10.07.2015

Librăria Carusel, deschisă de gru­pul Cărtureşti în luna februarie în cen­trul istoric al Bucureştiului, vrea să vân­­dă 100.000 cărţi în primul an de func­­ţionare, urmând să aducă astfel ve­­nituri de 850.000 euro pentru com­panie, potrivit calculelor ZF pe baza datelor puse la dispoziţie de retailer.

„Vânzările Carusel (până la fi­na­lul lui iunie – n. red.) sunt peste aş­tep­tările noastre şi suntem op­timişti în ceea ce priveşte sezonul toam­nă-iar­nă“, a spus pentru ZF Ana Nicu­les­cu, PR manager al Cărtureşti.

Cartea înseamnă doar 60% din businessul Cărtureşti, restul fiind reprezentat de vânzarea de produse precum ceaiuri, filme sau muzică. Astfel, cifra de afaceri a librăriei Caru­sel ar putea ajunge la 1,4 mil. euro la mai puţin de un an de la deschidere, conform estimărilor ZF. Cărtureşti este cel mai mare lanţ de librării din România după vânzări, cu o cifră de afaceri de 58 mil. lei (13 mil. euro) anul trecut. În această primă­vară, grupul a deschis, pe lângă Caru­sel, încă o librărie, în Mega Mall, ajun­gând la o reţea de 18 magazine.