Online-ul a ajuns pe lista de planuri a tuturor reţelelor de supermarketuri şi hipermarketuri

Ziarul Financiar 12.07.2015

Comerţul online se află pe lista de planuri a tuturor jucătorilor din domeniul alimentar, unii făcând deja paşi în acest sens pe o piaţă evaluată astăzi la 100-200 mil. euro, dar cu potenţial uriaş de creştere. Astfel, belgienii de la Mega Image vor să deschidă un al doilea drive store, iar lanţul de hiper­mar­keturi Cora a anunţat că în acest an prioritatea este dezvoltarea serviciului online mai degrabă decât deschiderea de magazine noi.

„Pe online rezultatele sunt promiţătoare, momentan ajustăm businessul pentru a deveni mai eficienţi. Avem livrări atât în Bucureşti, cât şi în provincie. Lucrăm la oferta de produse şi la preţuri, vrem să creştem numărul punctelor de pick-up (de unde se pot ridica produse pentru cei care nu cer livrare la do­miciliu - n.red.) şi ne gândim să mai deschidem un al doilea drive store“, spunea recent Xavier Piesvaux, artizanul expansiunii Mega Image, cel care a condus compania timp de şapte ani, până acum mai puţin de o lună. El nu oferă cifre privind vânzările online ale Mega Image, însă spune că „online românii cumpără mâncare (şi produse de îngrijire personală şi a locuinţei - n.red.) de 100-200 mil. euro“.

Aceasta este prima cifră înaintată de un executiv din comerţul local, toţi ceilalţi vorbind mai degrabă de potenţial decât de cifre exacte.