A pariat pe un magazin online pentru designeri români. „Vrem să le scoatem pe femei din sfera hainelor trase la indigo.“

Autor: Cristina Roşca 19.07.2015
„Vrem să le scoatem pe femei din sfera hainelor trase la indigo.“
 
Magazinul online Moja.ro a fost fondat acum circa patru ani de către antreprenoarea Alis Gheorghiţă care a identificat atunci o nişă nexplorată pe piaţa de modă şi a pa­riat pe designerii ro­mâni. „Acest segment nu era foarte dezvoltat, aşa că am profitat de toată ex­perienţa acumulată în marketing şi pro­mo­vare şi am reuşit să ofer pie­ţei o gamă variată de pro­duse sem­nate de desig­neri ro­mâni, toate în acelaşi loc“, afirmă ea. Uitându-se în urmă, antreprenoarea adau­gă că a mizat pe faptul că fe­meile preferă să aibă haine unice, realizate în ediţie limi­tată. „Ne dorim să le „scoa­tem“ pe femei din sfera hai­nelor cumpărate din mall, a hainelor trase la indigo, care nu transmit niciun me­saj şi care nu oferă unicitate (...).“