Petru Păcuraru, HPDI: Companiile mici şi antreprenorii vor aduce creştere pieţei de training

Autor: Corina Mirea 13.07.2015
Cea mai bună sursă de creştere a afacerilor pentru firmele training din România în următorii ani o reprezintă companiile de dimensiuni mici şi cele antreprenoriale, întrucât multinaţionalele tot nu sunt dispuse să aloce bugete mai mari pentru instruirea oamenilor, este de părere Petru Păcuraru, managing partner şi trainer al furnizorului local de programe de instruire şi dezvoltare personală pentru angajaţi Human Performance Development International (HPDI).
 
„Businessul nostru se axează în principal pe programe de învăţare şi pe team buildinguri, linii care sunt la fel de importante în businessul HPDI. Cred că vom vedea în continuare o creştere la fel de bună pe ambele paliere nu numai la noi, dar şi la nivelul întregii pieţe. Creşterea de pe piaţa de training nu se va datora însă doar bugetelor în creştere ale unor companii foarte mari, ci în principal firmelor mici, zonei antreprenoriale. Companiile de mici dimensiuni au început să investească tot mai mult în instruirea oamenilor“, explică Petru Păcuraru, care a pus în 2001 bazele companiei HPDI, furnizor de training care anul trecut a ajuns la afaceri de 400.000 de euro, dublu faţă de anul anterior. Păcuraru aşteaptă, de altfel, o creştere de 30% a businessului până la finalul lui 2015 şi, pe lângă reprezentanţele pe care firma le are în Timişoara şi în Arad, vrea ca HPDI să aibă curând şi un birou în Cluj.