A creat acum opt ani un magazin de cadouri pentru bărbaţi. Pe lista de clienţi se găsesc băncile şi companiile de asigurări

Autor: Cristina Roşca 20.07.2015
Magazinul online de cadouri pentru bărbaţi my-man.ro a fost deschis la finalul lui 2007 de antre­prenoarea Elena Miu, împreună cu sora sa şi cu soţul său. Astăzi, ma­ga­zinul vinde mici obiecte decorative de mobilier, re­plici şi machete, seturi de şah de lux, statuete din răşină şi bronz, instru­mente de scris cu pană, accesorii vesti­mentare, cosmetice de lux sau jocuri.
 
„Am început cu băuturi fine (whisky, cognac, şampanie premium), tra­bucuri din Republica Dominicană, brichete şi pipe de lux. Am fost furnizor pentru multe com­panii din domeniul bancar, financiar, asigurări, auto, care aveau nevoie de cadouri corporate în perioada sărbă­torilor de Crăciun şi Paşte. Acest busi­ness a fost creat şi crescut din fonduri proprii, astfel că bugetele nu au fost niciodată mari“, spune Elena Miu.
 
Potrivit acesteia, ideea afacerii i-a venit dintr-o experienţă personală, când încerca să găsească un cadou chiar pentru soţul său.
 
„Am fost surprinsă de lipsa ofertelor din online-ul românesc, la momentul respectiv foarte puţin dezvoltat. Prin 2007, navigând prin magazinele din România, aveai impresia că noţiunea de "cadou" se reduce la tricouri, căni sau gadgeturi şi articole «haioase»“, îşi aminteşte antreprenoarea care are o experienţă de 11 ani în real-estate. Ea dorea să găsească un business care să îi asigure independenţa financiară şi să o scape de programul fix pe care îl impune un job. A realizat însă ulterior că pentru a ajunge cu firma acolo unde îţi doreşti noţiunea de «weekend»“ devine o amintire.