Retailul online de fashion a depăşit 100 de milioane de euro anul trecut
Autor:
Ioana Nita
16.07.2015
Valoarea comenzilor online pentru articolele de îmbrăcăminte, încălţăminte şi alte produse de „lifestyle“ a ajuns anul trecut la circa 100 de milioane de euro, retailul de modă câştigând rapid teren în comerţul electronic local. În 2014, piaţa de comerţ electronic s-a situat la aproximativ 1,1 miliarde de euro, potrivit estimărilor din piaţă.
„Ca număr de comenzi, segmentul «fashion & lifestyle» a luat un avânt spectaculos. Valoric, segmentul fashion reprezintă aproximativ 10% din piaţa de comerţ electronic. O comandă medie în fashion este de 35 euro“, a declarat pentru ZF Doina Vîlceanu, director de marketing în cadrul ContentSpeed, companie specializată în dezvoltarea de magazine online cu afaceri de aproape un milion de euro anul trecut.
Printre clienţii ContentSpeed se numără branduri ca Diverta, IL PASSO, QuickMobile, ZorileStore, Chicco, Flormar Cosmetics, Austral, Radox, Indesit, Ariston, Hotpoint, OptiBlu şi Vitacom Electronics.