Aripioarele şi pizza fac toţi banii. Businessul KFC şi Pizza Hut merge spre 100 de milioane de euro

Autor: Cristina Roşca 17.07.2015

Afacerile grupului ce cuprinde nume precum KFC, Pizza Hut şi Hard Rock Cafe au crescut anul trecut cu 12%, până la 94 de milioane de euro, iar deschiderea de noi restaurante susţine un nou avans în acest an. Până în prezent au fost deschise şase restaurante KFC, Pizza Hut şi Paul, alte cel puţin cinci fiind planificate pentru a doua jumătate a anului. Dacă ritmul de creştere al busi­nes­sului se menţine, grupul ar urma să obţină afaceri de peste 100 mil. euro în 2015.

„Se simte o îmbună­tă­ţire a situaţiei economice şi deci şi a puterii de cumpă­ra­re. Va ajuta de asemenea busi­nessul şi reducerea TVA (de la 24% la 9% la alimente începând cu 1 iunie 2015, n.red.)“, spune executivul britanic Mark Hilton care conduce operaţiunle grupului format din cinci branduri internaţionale. El nu înaintează însă cifre privind ritmul de creştere estimat pentru business în acest an. Spune însă că brandurile principale ale grupului - KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Paul - au creşteri de business peste estimări. În cazul KFC avansul este de peste 10%.

Brandul „fanion“ al grupului este lanţul american de fast-food KFC, care contribuie cu mai bine de jumătate la totalului businessului. De altfel, KFC este al doilea jucător din piaţa locală de restaurante după McDonald’s.