Clienţii din mediul rural sunt noul public-ţintă din mediul online pentru companii

Autor: Ioana Nita 20.07.2015
Populaţia din mediul rural a devenit un public-ţintă pentru companii în promovarea online, în condiţiile în care în prezent există din ce în ce mai mulţi utilizatori de internet şi de smartphone-uri şi în afara oraşelor ca urmare a exploziei vânzărilor de dispozitive mobile din ultimii ani şi a costurilor tot mai accesibile pentru serviciile de internet, consideră Marius Lăzărescu, fondatorul  agenţiei de marketing online Today’s.
 
Compania gestionează peste 100 de conturi de publicitate pentru clienţi precum Domo, Hot­point Ariston, Midocar sau Metropolitan Hospital.
 
„Specific pentru România, o tendinţă actuală (din piaţa de publicitate online – n.red.) este accesul la internet al audienţei din zonele rurale. Datorită penetrării internetului în zonele rurale şi ofertelor pe care le au furnizorii din telecom, mai ales pentru dispozitive mobile şi abonamente accesibile la internet, mulţi «advertiseri» din zona de comerţ electronic alocă bugete dedicate pentru clienţii din mediul rural.“