ZF Live. Cum a ajuns un antreprenor braşovean să facă incălţări sportive de 1 mil. euro pentru marile branduri

Autor: Roxana Rosu 23.07.2015

S-Karp, fabrica de pantofi infiintata in 1998 la Brasov de Radu Jitaru, vrea sa iasa in urmatorii ani pe piata internationala, tinta pentru 2016 fiind ca 40% din productie sa fie sub brandul propriu, a spus la ZF Live fondatorul afacerii, Radu Jitaru. Astazi circa 80% din ce produce fabrica brasoveana este realizat in sistem de lohn pentru marile branduri. De altfel, unul dintre clienti este reteaua franceza Decathlon.

“Sper ca la anul, 35-40% din producţie să fie S-KARP.” S-KARP este de altfel nu doar numele fabricii ci si numele brandului propriu ales de Radu Jitaru.

Cu brandul propriu antreprenorul este prezent in 10 magazine de incaltaminte din ţară, dar produsele se vând şi online. Mai mult, anumite modele sunt prezente si in magazinele Selgros, iar omul de afaceri din Braşov spera să intre şi in reteaua Intersport.