Brandul low-cost al acţionarilor Sensiblu a ajuns la 16 farmacii

Autor: Luiza Chiroiu 27.07.2015
Grupul A&D Pharma, care deţine în retailul de medica­mente lanţul Sensiblu, cu afaceri de 1,2 mld. lei, a ajuns la 16 farmacii cu brandul low-cost Punkt, un concept pus pe piă la finalul anului trecut şi în care în unele zone înlocuieşte chiar unităţi Sensiblu.
 
Informaţiile de pe site-ul Casei de Asi­gurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti (CASMB) arată că în Capitală există 16 unităţi Punkt, iar datele iau în calcul farma­ciile care sunt sub contract cu instituţia, cea mai recentă ver­siune a listei fiind cea de la 1 iulie 2015. În luna ianuarie, în Bucureşti erau deschise două farmacii Punkt, potrivit datelor furnizate de Mihaela Dumitrescu, di­rec­tor operaţional al Punkt, la începutul anului, ceea ce în­seam­nă că de atunci grupul a deschis câte trei farmacii pe lună.