Brandul low-cost al acţionarilor Sensiblu a ajuns la 16 farmacii
Autor:
Luiza Chiroiu
27.07.2015
Grupul A&D Pharma, care deţine în retailul de medicamente lanţul Sensiblu, cu afaceri de 1,2 mld. lei, a ajuns la 16 farmacii cu brandul low-cost Punkt, un concept pus pe piaţă la finalul anului trecut şi în care în unele zone înlocuieşte chiar unităţi Sensiblu.
Informaţiile de pe site-ul Casei de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti (CASMB) arată că în Capitală există 16 unităţi Punkt, iar datele iau în calcul farmaciile care sunt sub contract cu instituţia, cea mai recentă versiune a listei fiind cea de la 1 iulie 2015. În luna ianuarie, în Bucureşti erau deschise două farmacii Punkt, potrivit datelor furnizate de Mihaela Dumitrescu, director operaţional al Punkt, la începutul anului, ceea ce înseamnă că de atunci grupul a deschis câte trei farmacii pe lună.