Lasselsberger speră la afaceri mai mari cu 10%. După primul semestru este „în grafic“

Autor: Ioan Dornescu 28.07.2015
Grupul austriac Lasselsberger, cel mai mare producător de gresie şi faianţă din România, a înregistrat un avans de 9% al vânzărilor în primul semestru, pe o piaţă care încearcă să profite din plin de entuziasmul generat de dezgheţarea sectorului imobiliar.
 
La nivelul întregului an, producătorul de plăci ceramice care deţine brandul Cesarom şi-a propus o creştere de două cifre a vânzărilor.
 
„Anul trecut, businessul companiei s-a situat la circa 30 de milioane de euro, iar vânzările au ajuns, în volum, la 7 milioane de metri pătraţi. În primul semestru al anului 2015 am înregistrat o creştere de 9%, ceea ce ne face optimişti pentru a doua jumătate a anului 2015. Estimările noastre pentru anul 2015 vizează o creştere faţă de 2014 de aproximativ 10%“, a declarat pentru ZF Sergiu Apolzan, director de vânzări şi marketing al Lasselsberger Ceramics România. Piaţa locală de plăci ceramice a terminat pe plus anul trecut, ridicându-se la o valoare de 140 de milioane de euro şi un volum de 29 milioane de metri pătraţi, potrivit informaţiilor companiei de cercetare InterBiz Research & Consulting. Vânzările de profil sunt susţinute atât de evoluţia pozitivă a segmentului rezidenţial, cât şi de proiectele de renovări.