În doar doi ani, grecii de la Jumbo au muşcat 10% din piaţa de jucării

Autor: Maria Tufan 29.07.2015
Retailerul grec de jucării Jum­bo, care a deschis primul magazin în România în 2013, a ajuns în numai doi ani la o cifră de afaceri de 80 mil. lei (18 mil. euro), pe o piaţă totală estimată la 880 mil. lei. Astfel, grupul elen care are în prezent şase magazine deschise lo­cal a muşcat deja aproape 10% din piaţă.
 
Dacă în 2013 com­pania înregistra un profit de aproxi­ma­tiv 3 mil. lei, anul trecut profitul Jum­bo România a crescut de aproape şase ori, ajungând la circa 18 mil. lei (4 mil. euro), potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor, astfel că magazinele au lucrat cu o marjă de profit de 17%. „Anul finan­ciar curent 2014-2015 se anunţă unul foarte bun, iar vânzările întregului grup au ajuns deja la 446 mil. euro, în creştere cu aproximativ 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut când ne apropiam de suma de 411 mil. euro“, au declarat reprezentanţii Jum­bo, care nu au precizat ponderea vân­zărilor din România în veniturile grupului.