Vânzările online ale Floria au crescut cu 60%, la peste jumătate de milion de euro

Autor: Ioana Nita 30.07.2015
Grupul de companii Floria, care administrează platforma online floria.ro şi divizia de vânzări speciale şi pentru segmentul corporate, a înregistrat vânzări de peste 4 mil. lei (950.000 de euro), din care peste aproape 60% (550.000 de euro) au provenit din mediul online.
 
„Diferenţa de 400.000 reprezintă vânzări de flori realizate în florăria din Ion Câmpineanu 22, prin evenimente per­sonale şi corporate, precum şi din vânzările de flori pe segmentul corporate - abonamente şi comenzi speciale“, a spus Marina Popescu, e-commerce manager al floria.ro. Acţionarul majoritar al grupului Floria este compania Zurich Broker de Asigurare-Reasigurare SRL.
 
Floria a deschis anul acesta florăria offline Floria în Stradă după o inves­tiţie de aproape 450.000 de lei (100.000 de euro), inaugurarea magazinului făcând parte din strategia de extindere a grupului pentru care are alocat un buget de peste 900.000 de lei (200.000 de euro) până la sfârşitul lui 2015.