„Consumul de îngheţată, bere şi apă a crescut simţitor, pe fondul unei veri mai calde“

Autor: Laurentiu Cotu 05.08.2015

Producătorii de ambalaje sunt printre primii care simt tendinţele din industria alimentară pentru că la ei ajung comenzile înainte ca produsele să meargă la raft.

Grupul de companii Grei­ner Ro­mâ­nia, care pro­duce ambalaje şi este con­trolat de acţio­nari aus­trieci, a rea­lizat în pri­mul semestru o cifră de afa­ceri de apro­ximativ 19 mil. euro, în creş­tere cu 5% faţă de aceeaşi pe­rioadă a anului trecut.

Austriecii estimează pentru acest an o creştere la nivel de grup de 5% a afacerilor faţă de anul trecut, până la aproximativ 38 mil. euro. Grupul aus­tri­ac are trei subsidiare în România, Grei­ner Packaging Sibiu, Greiner Assis­tec Lereşti şi Thrace Greiner Packa­ging din Şelimbăr, Sibiu (un joint-venture cu firma grecească Thrace Plastics care deţine 50% din acţiuni).

„În sfera ambalajelor am constatat în pri­ma parte a anului o evoluţie si­milară cu cea de anul trecut. Singurele evo­luţii po­zitive de până acum vin din pie­ţele de­pen­dente de condiţiile meteo, unde con­sumul de îngheţată, bere şi apă a crescut simţitor, pe fondul unei veri mai calde şi mai uscate decât cele din ul­ti­mii doi ani“, a declarat pentru ZF Tran­sil­vania Adrian Pău­nes­­cu, CEO al Greiner Packaging.