Producătorul berii Ursus aduce şase noi branduri pe piaţa din România

Autor: Mădălina Dediu Panaete 06.08.2015

Ursus Breweries, cel mai mare berar local, lansează pe piaţa din România şase branduri din portofoliul global  al SABMiller şi al partenerilor săi: St. Stefanus, Miller Genuine Draft, Grolsch Premium Weizen, Pilsner Urquell, Efes Draft, Efes Pilsener.

Lansările vin în condiţiile în care principalul rival - Heineken- a încercat să-şi diversifice portofoliul cu un alt tip de produse, aducând pe plan local două mărci de cidru: Strongbow şi Old Mout Cider.

Ursus Breweries şi-a menţinut poziţia de lider pe piaţa locală anul trecut, deşi afacerile au stagnat în comparaţie cu nivelul din 2013, la 1,4 mld. lei. Afacerile Ursus au fluctuat cu mai puţin de un procent anul trecut, când piaţa de bere s-a contractat cu aproape 10%, iar vo­lumele au fost, de asemenea, pe scădere. În anul financiar aprilie 2014 – martie 2015, volumele producătorului s-au diminuat cu 2%. În primele trei luni ale actualului an fiscal ( aprilie-iunie), afacerile Ursus Breweries au crescut.

Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller plc, are în portodoliu branduri precum Ursus, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar şi Pilsner Urquell.