Companiile au investit mai mult în dezvoltarea angajaţilor în prima jumătate a anului

Autor: Adelina Mihai 10.08.2015
Afacerile companiilor de training au crescut în prima jumătate a acestui an, după ce angajatorii au decis să aloce bugete mai mari programelor de instruire pentru angajaţi. Doi dintre jucătorii mari de pe piaţa de training - Ascendis şi Trend Consult - au raportat săptămâna trecută creşteri ale vânzărilor din prima jumătate a anului prin comparaţie cu perioada similară din 2014. Astfel, cifra de afaceri a grupului Ascendis, cea mai mare companie de training de pe piaţa locală, a crescut cu 15% în primele şase luni ale acestui an faţă de perioada similară din 2014, cu o creştere mai mare (de 22%) a diviziei de training şi team building.
 
„În primele şase luni ale acestui an consultanţii Ascendis au livrat 1.264 de zile de training, cu 20% mai mult ca în 2014. Pe fondul creşterii economice, companiile investesc din ce în ce mai mult în instruirea angajaţilor“, a spus Andrei Goşu, directorul general al Ascendis. El estimează că, până la finalul anului, grupul va încheia cu afaceri de peste 5 milioane de euro, faţă de rezultatul de 4,7 milioane de euro din 2014. Şi furnizorul de training Trend Consult a anunţat că a avut vânzări de un milion de euro în prima jumătate a anului, în creştere cu 14% faţă de anul anterior. „Cererea de consultanţă pentru evaluarea forţei de vânzări şi a proceselor specifice acestei zone a susţinut puternic creşterea“, a spus Marius Decuseară-Brandenburg, managing partner al Trend Consult, companie cu afaceri de 1,3 milioane de euro în 2014.