Băcănia, pariul start-up-urilor din comerţ, poate ajunge şi la vânzări de 1 mil. lei

Autor: Corina Mirea 15.08.2015
Pe o piaţă unde comerţul modern se încăpăţânează să adune peste 50% din sumele pe care le cheltuiesc românii, tot mai mulţi antreprenori încep să intre în lupta offline şi să mizeze pe apetitul clienţilor pentru produse naturale. Astfel, în oraşele mari, cum este Capitala, îşi face loc un nou model de business – băcănia cu produse tradiţionale sau eco.
 
„Este, într-adevăr, o idee de business care începe să prindă tot mai mult în România şi care are două motivaţii. Cea mai importantă ar fi preocuparea tot mai mare a românilor pentru mâncarea sănătoasă, fără coloranţi şi conservanţi şi al doilea motiv pentru  care tot apar băcănii pe piaţă este şi specificul acestora“, este de părere Laura Rogojan, o tânără care a pariat pe acest concept. Ea a deschis împreună cu soţul său, la începutul acestui an, o băcănie cu specific tradiţional în zona Piaţa Romană din Bucureşti – Băcănia ROD – după o investiţie de peste 30.000 de euro. ZF a scris despre povestea acestui business în primăvara lui 2015 la rubrica “Un start-up pe zi“.