Un grup austriac cu 300 de angajaţi în două call-centere a ajuns la vânzări de 20 de milioane de lei

Autor: Corina Mirea 12.08.2015

Furnizorul de servicii de suport Competence Call Center (CCC), cu sediul central în Viena (Austria), a ajuns anul trecut la afaceri de 19,4 mi­lioane de lei în România, acesta fiind cel mai bun rezultat al companiei pe plan local din ultimii şase ani, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. Anul trecut CCC a avut venituri mai mari cu peste 3 milioane de lei faţă de anul precedent, iar faţă de anul 2009, spre exem­plu, businessul a cres­cut de patru ori.

Piaţa locală a de­venit un „hub“ al cen­trelor de tip call center sau de servicii de su­port, în ultimii ani nume precum Deuts­che Bank, BRD, Vo­da­fone, Genpact sau ADP deschizând sau extinzând astfel de birouri în România ca urmare a cos­turilor încă reduse cu forţa de muncă, dar şi a competenţelor de limbă străină.