Vânzările Coca-Cola HBC România au crescut cu peste 5% faţă de primul semestru al anului trecut

Autor: Corina Mirea 13.08.2015

Coca-Cola HBC România, cel mai mare îmbuteliator de băuturi răcoritoare de pe plan local, a vândut băuturi carbogazoase,  sucuri naturael şi ape cu peste 5% mai mult în volum în primul semestru al acestui an faţă de aceeaşi perioadă a lui 2014, potrivit raportului semestrial publicat astăzi de compania-mamă.

“Am avut creşteri de volume bune şi marginile de profit s-au îmbunătăţit considerabil în primul semestru al acestui an. Iniţiativele strategice întreprinse în ultima perioadă dau roade. Totuşi, încă există difficultăţi pe multe pieţe pe care activeăm, în special în Rusia, chiar şi în condiţiile în care am fost adaptabili. Condiţiile sunt mai favorabile în Europa de Est şi în Nigeria, unde sunt încrezători într-o creştere susţinută. Am devenit tot mai optimaşti pe parcursul anului”, spune Dimitris Lois, CEO al Coca-Cola HBC AG, compania-mamă Coca-Cola.

România este menţionată, pentru prima dată într-un raport de grup al Coca-Cola, ca fiind una dintre ţările cu cele mai bune rezultate în ceea ce priveşte vânzările. România, alături de Nigeria şi Ucraina au reuşit să crească afacerile ţărilor emergente din grup cu 5,4%, depăşind situaţia dificilă din Rusia.