„Mizăm tot pe creştere organică, dar ni se poate deschide apetitul şi pentru tranzacţii“
Un nivel al vânzărilor de 150 de milioane de euro pentru Regina Maria ar putea fi atins până în 2020.
Procesul de vânzare a operatorului de servicii medicale Regina Maria a durat şase luni, iar la capătul unei finale „intense“ întinse pe o săptămână câştigător a fost fondul de investiţii Mid Europa. Pentru Regina Maria, preluarea integrală de către un fond de investiţii deschide posibilitatea unor achiziţii şi accelerarea extinderii la nivel naţional, fără să aducă însă schimbări de strategie sau de management, a explicat Fady Chreih, CEO al Regina Maria, în primul interviu de după anunţarea tranzacţiei prin care compania a trecut în portofoliul Mid Europa.
„Până acum doi ani spuneam că nu, nu ne uităm la achiziţii, ci doar la creştere organică. Acum ne uităm, pentru că avem capabilitatea financiară să ne extindem un pic mai repede decât voiam noi până în 2020, şi atunci avem un suflu nou de energie pozitivă pe zona asta“, a spus Chreih.
El a venit în conducerea Regina Maria în 2010, ca director executiv după preluarea de către fondul de investiţii Advent Internaţional a unei participaţii de 80% din companie. Din 2013, Chreih a devenit director general al operatorului de servicii medicale.