„Mizăm tot pe creştere organică, dar ni se poate deschide apetitul şi pentru tranzacţii“

Autor: Luiza Chiroiu 17.08.2015

Un nivel al vânzărilor de 150 de milioane de euro pentru Regina Maria ar putea fi atins până în 2020.

Procesul de vânzare a operatorului de ser­vicii medicale Regina Maria a du­rat şase luni, iar la capătul unei fi­nale „intense“ întinse pe o săptă­mâ­nă câştigător a fost fondul de in­ves­tiţii Mid Europa. Pentru Regina Maria, pre­lua­rea integrală de către un fond de in­vestiţii des­chide posibilitatea unor achiziţii şi acce­le­rarea extin­de­rii la nivel naţional, fără să adu­că însă schim­bări de strategie sau de ma­nagement, a explicat Fady Chreih, CEO al Regina Maria, în primul interviu de după anun­ţarea tranzacţiei prin care compania a trecut în portofoliul Mid Europa.

„Până acum doi ani spuneam că nu, nu ne uităm la achiziţii, ci doar la creştere organică. Acum ne uităm, pentru că avem capabilitatea finan­ciară să ne extindem un pic mai repede decât voiam noi până în 2020, şi atunci avem un suflu nou de energie pozitivă pe zona asta“, a spus Chreih.

El a venit în conducerea Regina Maria în 2010, ca director executiv după preluarea de către fondul de investiţii Advent Internaţional a unei participaţii de 80% din companie. Din 2013, Chreih a devenit director general al operatorului de servicii me­dicale.