Fiecare metru pătrat de mall i-a adus lui Dascălu încasări de 1.000 lei pe an

Autor: Andreea Neferu 18.08.2015
Omul de afaceri Iulian Dascălu a obţinut anul trecut venituri de circa 250 de milioane de lei din exploatarea celor cinci proiecte comerciale pe care le deţine în ţară, care au o suprafaţă de peste 250.000 de metri pătraţi, potrivit calcu­lelor ZF pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor şi a celor transmise de grupul Iulius.

Astfel, fiecare metru pătrat din proiectele comerciale a adus grupului Iulius încasări din chirii de circa 1.000 de lei în 2014.

Centrele comerciale Iulius Mall din Timişoara şi Cluj-Napoca au fost anul trecut cele mai performante malluri din cadrul companiei contro­late de Iulian Das­că­lu, în condiţiile în care şi-au majorat anul trecut atât încasările din chirii (cifra de afaceri), cât şi profitul net. Astfel, dacă mallul din Timişoara a ajuns la un rulaj de peste 84 de milioane de lei în 2014, un plus de aproape 4%, în schimb profitul a crescut de aproape trei ori, la peste 22 de milioane de lei.

Cu aceste rezultate, centrul comercial din oraşul bănă­ţean a întrecut malluri precum Sun Plaza, Promenada Mall sau Bucureşti Mall din Capitală.