Au ajuns la afaceri de 8 mil. € din produse de lux la un an de la lansarea businessului

Autor: Cristina Rosca 19.08.2015

Familia Ţiboc, care deţine grupul QuickMobile, cu activităţi de distribuţie şi retail al diferitelor produse electronice, a pariat în urmă cu un an pe un nou business într-un domeniu total diferit, cel al modei şi parfumeriei de lux, sub brandul SOLE.

Fondatorii spun că după primul an de funcţionare valoarea vân­zărilor din retail şi distribuţia de parfumuri cosmetice, genţi, oche­lari, gadgeturi şi produse tech a ajuns la aproape 8 mi­lioane de euro. Anul trecut, grupul QuickMobile, principalul business al familiei Ţiboc, care include companiile Electro Distribution şi Electro Mobile, ambele cu sediul central în Baia Mare, a avut afaceri de 45 de milioane de euro, iar pentru 2015 ţinta de creştere a veniturilor este de circa 11%.

„SOLE este un business lansat în urmă cu un an. Pornit iniţial ca un business axat pe distribuţie, SOLE a intrat treptat şi pe piaţa de retail, inaugurând la finalul anului trecut un magazin de tip insulă în Băneasa Shopping City din Bucureşti şi un butic în oraşul Nürnberg din Germania“, spune Angela Ţiboc, coproprietarul SOLE. Anul acesta, sub acest brand au mai fost deschise alte două buticuri de lux, în Iulius Mall din Cluj-Napoca şi în Baia Mare, oraşul de unde au pornit businessurile familiei Ţiboc. Mai mult, este deschis şi un magazin online, soleshop.ro. Activităţile SOLE sunt operate de firma AEP European Market, cu afaceri de aproape 8 mil. euro anul trecut, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.