Un şef din Deutsche Telekom solicită ca Google şi Facebook să subvenţioneze abonamentele

Autor: Ioana Nita 19.08.2015
Tomasz Gerszberg, vicepreşedinte pentru strategia tehnologică în cadrul Deutsche Telekom, a susţinut în cadrul unui articol postat pe reţeaua profesională de socializare, că giganţii din mediul online, precum Google şi Facebook, ar trebui să subvenţioneze abonamentele la serviciile de telefonie mobilă ale utilizatorilor, dat fiind că publicitatea intermediată de aceştia „mănâncă” prea mult din traficul de date, potrivit informaţiilor citate de Financial Times. „Viitorul model al publicităţii online pe dispozitivele mobile trebuie să se schimbe”, a scris Gerszberg în postarea sa de săptămâna trecută de pe LinkedIn. Reprezentanţii Deutsche Telekom au precizat că articolul relevă opinia personală a lui Gerszberg şi nu a grupului. Postarea a fost ştearsă ulterior de pe reţeaua de socializare. Companii precum Google sau Facebook ajută brand-urile să-şi facă reclamă prin intermediul web site-urilor şi aplicaţiilor mobile. Deutsche Telekom are circa 150 de milioane de abonaţi la nivel global pentru serviciile mobile.