Ofensiva de peste Prut: trei branduri fac afaceri de 10 milioane de lei
Bomboanele Bucuria, o adevărată „carte de vizită“ a Republicii Moldova, se vând deja în toate staţiile de metrou din inima Bucureştiului, iar lanţul de restaurante La Plăcinte, originar tot de peste Prut, are cea mai agresivă politică de expansiune de pe piaţă.
Mai mult, în centrul vechi a „răsărit“ o nouă cafenea Tucano Coffee, iar planurile de expansiune nu se opresc aici, Ruslan Cojocaru, un antreprenor din Republica Moldova, având în plan ca în cinci ani să ajungă la 15-20 de unităţi.
Toate cele trei branduri au apărut pe piaţă în ultimii ani şi au avut o politică agresivă de expansiune, pariind pe România, o ţară cu o populaţie de circa cinci ori mai mare decât cea a Republicii Moldova.
Mai mult, economia locală este mai dezvoltată, iar puterea de cumpărare a românilor este mai mare decât a moldovenilor.