Automatele de cafea, snackuri şi băuturi, o piaţă de 60 de milioane de lei

Autor: Mădălina Panaete 29.08.2015
Segmentul de vending, care aco­pe­ră automatele de cafea, snackuri, bău­turi şi alte produse „to go“, ar putea înregistra în acest an vânzări de 60 de mi­lioane de lei, ceea ce ar însemna o creş­tere de 5% faţă de anul trecut şi 13% faţă de anul 2008, arată o ana­liză a ZF pe baza da­telor com­pa­niei de cer­ce­tare de pia­ţă Euromonitor.
 
„Categoria ven­ding în România este încă sub­dez­vol­tată, atât din punctul de vedere al numă­rului de auto­mate, cât şi al gamei de pro­duse, în timp ce vân­zările au ajuns anul trecut la 57 de mi­lioane de lei“, spun analiştii de la Euro­monitor.
Segmentul de vending, care aco­pe­ră automatele de cafea, snackuri, bău­turi şi alte produse „to go“, ar putea înregistra în acest an vânzări de 60 de mi­lioane de lei, ceea ce ar însemna o creş­tere de 5% faţă de anul trecut şi 13% faţă de anul 2008, arată o ana­liză a ZF pe baza da­telor com­pa­niei de cer­ce­tare de pia­ţă Euromonitor.