Sheraton nu se mulţumeşte doar cu hotelul din Piaţa Romană. „Ne extindem în continuare“

Autor: Maria Tufan 31.08.2015

După o investiţie de 6 mil. euro şi o transformare care a durat un an, grupul american Starwood Hotels&Resorts a intrat pe piaţa locală cu un hotel de cinci stele sub brandul Sheraton, redeschis vineri în locul fostului hotel Howard Johnson din centrul Capitalei.

„România se bucură de creştere economică destul de puternică, numărul zborurilor de pe aeroporturile locale a crescut foarte mult, iar ea ca ţară reprezintă o poartă de acces importantă pentru Europa. Toate dezvoltările din ultima perioadă au transformat şi vor transforma în continuare Bucureştiul atât într-o destinaţie corporate, cât şi într-o destinaţie de vacanţă. Tot acest context ne-a convins că România este pregătită pentru brandul Sheraton“, a declarat Robert Koren, vicepreşedintele şi directorul regional de operaţiuni pe Europa de Sud al Starwood Hotels.

Preţul mediu al unei camere la Sheraton Bucureşti va fi de 120 de euro pe noapte.