Skin Media renunţă după 15 ani la distribuţia IT şi atacă zona produselor de îngrijire personală

Autor: Ioana Nita 01.09.2015

Compania a încheiat luna trecută toate colaborările care presupuneau distribuţia de produse exclusiv IT. Skin Media păstrează distribuţia aparatelor foto Nikon, a TV-urilor Toshiba, a câtorva branduri de electrocasnice şi a produselor de îngrijire personală BaByliss plus brandul propriu de echipamente mobile Utok.

Grupul Skin Media, cunoscut până acum exclusiv ca unul dintre cei mai mari distribuitori de echipamente IT&C, intră pe piaţa produselor de îngrijire personală cu brandul francez BaByliss, ţinta fiind aceea de a ajunge la vânzări de un milion de produse şi la o cotă de piaţă de 30% în următorii doi ani.

„Începând cu 1 septembrie suntem distribuitorul oficial al BaByliss în România şi astfel marcăm şi aniversarea de 15 ani a grupului. BaByliss a fost până acum prezent în România sporadic reprezentat de diverşi distribuitori străini sau locali. În următorii doi ani, plănuim să vindem un milion de produse de îngrijire. În prezent piaţa locală de produse de îngrijire se situează la peste un milion de unităţi“, a declarat într-un interviu pen­tru ZF Camil Perian, directorul general al Skin Media şi unul dintre acţionarii grupului.