Unul dintre giganţii luxului a reuşit să „fure“ un om-cheie de la Apple

Autor: Greta Bogdan 03.09.2015

Ian Rogers, cel care în urmă cu doar două luni a iniţiat postul online de radio al Apple, Beats 1, unul dintre cele mai ascultate din mediul virtual, a acceptat oferta de a se alătura gigantului din industria luxului, Moët Hennessy-Louis Vuitton, scrie WSJ.

În cadrul Apple Ian Ro­gers s-a ocupat de strategia din mediul online. Proprie­tarul grupului francez, Ber­nard Arnauld, spune că aceas­tă schimbare va contribui la dezvoltarea companiei şi îi va ridica vânzările pe segmentul online.

LVMH, proprietarul şampaniei Moët şi a poşetelor Louis Vuitton, a confirmat că au un nou membru în echipa lor. În noua echipă, Rogers va fi şeful departamentului digital şi va contribui la expansiunea vânzărilor grupului de lux în mediul online.

„Ian va veni cu vasta sa experienţă în afacerile digitale de top şi cu spiritul său inovator pentru a dezvolta echipa LVMH în industria digitală de lux“, a spus miliardarul Bernard Arnault, CEO al LVMH.

Plecarea lui Rogers vine în contextul în care mai mulţi executivi de top au părăsit în ultima perioadă industria modei pentru a se alătura gigantului IT Apple.

Angajarea lui Rogers marchează o schimbare radicală pentru LVMH, care îşi doreşte o îmbună­tăţire a vânzărilor digitale, într-un moment în care industria este influen­ţată de o scădere a pieţei din China şi a altor economii emergente importante.

Bernard Arnault a mai spus că fostul executiv al Apple va duce brandurile LVMH „la nivelul următor şi va exploata, de asemenea, noi oportunităţi pentru sfera digitală a grupului“.

Acum mai bine de un an, Apple a furat-o pe Angela Ahrendts, şefa gigantului Burrbery, care a ajuns să câştige în primul ei an ca director de vânzări al companiei americane 73 de miliarde de dolari.