Afacerile The Body Shop revin pe creştere pentru prima dată după 2009

Autor: Cristina Rosca 14.09.2015
 „Bonul mediu creşte, s-a redus distanţa între două vizite.“
 
Afacerile reţelei de magazine de produse cosmetice The Body Shop, prezentă pe piaţa locală de circa 16 ani, vor reveni pe creştere în acest an, cu un plus de circa 10%, prima creştere de după 2009. Astfel, businessul urmează a depăşi din nou pragul de 5 milioane de lei, potrivit calculelor ZF pe baza datelor oferite de companie.
 
„Pentru The Body Shop 2015 este un an pozitiv privit prin prisma cifrei de afaceri care a crescut cu circa 10% în ciuda întreruperii temporare a activităţii unuia dintre magazinele noastre, din cauza procesului de reamenajare a mallului în care acesta este amplasat“, spune Dana Tudorache, românca aflată la conducerea companiei încă de la intrarea pe piaţă a The Body Shop. Afacerile companiei au intrat pe un trend descendent în criză, trend pe care l-au menţinut inclusiv anul trecut, când businessul ajunsese la 4,7 mil. lei, cu peste 30% sub nivelul din 2009, ultimul an pentru care există date publice.