Migrarea persoanelor fizice către second-hand lasă vânzările de maşini noi „la mila“ companiilor

Autor: Bogdan Alecu 07.09.2015
Vânzările de flote au ajuns să dic­teze în piaţă care maşini se vând şi ajung în top şi care rămân la un nivel scăzut, pe măsură ce achiziţiile realizate chiar şi de o singură companie pot influenţa rezultatele unei luni.
 
Astfel, în iulie, o lună în care majo­ritatea firmelor îşi încetinesc activitatea pe fondul concediilor, vânzările de maşini au crescut cu numai 0,2% faţă de perioada similară a anului trecut, la aproape 8.600 de unităţi, după ce în lunile anterioare creşterile au variat între 10 şi 20 de procente.
 
„Suntem tributari segmentului de flote, iar acesta a scăzut. Nu au fost contracte care să se livreze în această lună. Contracte de sute de unităţi schimbă economia unei luni, au un impact important. Asta s-a întâmplat şi în iulie“, a spus Cristian Milea, country manager Opel pentru România.