Şeful Scandia: Pentru noi, exporturile reprezintă o oportunitate de creştere a businessului
Autor:
Maria Tufan
15.09.2015
Scandia Food, unul dintre cei mai mari producători de conserve de pe plan local, cu afaceri de 51 mil. euro anul trecut, a ajuns să trimită peste graniţe 12% din producţia fabricii din Sibiu, iar extinderea la nivel internaţional reprezintă în continuare una dintre priorităţile companiei.
„Pentru noi, exporturile reprezintă o oportunitate de creştere a businessului (…). Am urmărit atât o dezvoltare regională, în ţări vecine precum Bulgaria, Ungaria şi Moldova, dar şi în restul continentului, printre ţările în care se găsesc produsele Scandia regăsindu-se Marea Britanie, Italia, Germania, Belgia, Cipru, Malta, Slovenia şi Serbia“, a spus Andrei Ursulescu, CEO al Scandia Food. El a precizat că produsele Scandia ajung inclusiv în Canada, iar compania încearcă să adapteze brandul la cerinţele fiecărei pieţe pe care este prezentă. Ursulescu, 31 de ani, a preluat fotoliul de CEO al Scandia la începutul anului 2012 de la Adrian Gaşpar, acţionar şi preşedinte al consiliului de administraţie al companiei, care a condus businessul mai multe luni după încheierea mandatului lui Robert Redeleanu, fostul şef al producătorului de conserve de carne. Redeleanu este în prezent director general al operatorului telecom UPC România.