H&M înregistrează cele mai slabe vânzări din ultimii doi ani, din cauza temperaturilor ridicate

Autor: Oana Stupinean 16.09.2015
Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz (H&M) în Europa au cunoscut cea mai mică scădere din ultimii doi ani, pe fondul temperaturilor ridicate de la finele verii care au invadat ţări precum Germania, se arată într-un raport al companiei citat de Bloomberg. Grupul H&M, al doilea cel mai mare retailer de haine din lume după Inditex, a raportat o creştere a veniturilor de 1%, exprimate în monedele locale pentru luna august, fiind cea mai slabă din martie 2013, potrivit reprezentanţilor companiei. Evoluţia slabă a dat peste cap estimările analiştilor care preconizau o creştere a veniturilor cu 5,4%, potrivit raportului Direkt IMM. Grupul H&M a fost fondat în Suedia în 1947 şi este listat la NASDAQ OMX Stockholm. La sfârşitul lunii februarie, H&M avea 3.551 de magazine pe circa 50 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză.