Clienţii Carrefour au la dispoziţie noi funcţionalităţi în contul online de cumpărături

Autor: Ioana Nita 17.09.2015

Grupul Carrefour, al doilea jucător de pe piaţa locală de retail modern cu dominantă alimentară, a lansat o nouă versiune a contului „MyCarrefour“ disponibil utilizatorilor pe site-ul lanţului francez de hipermarketuri, precum şi în aplicaţia mobilă dedicată. Printre elementele noi care se regăsesc la accesarea  contului „MyCarrefour“ se numără secţiunea interactivă de reţete speciale, listele de cumpărături şi meniul săptămânii.

„Astfel, urmărind filmuleţele video, clienţii îşi vor putea alege reţetele preferate, vor putea adăuga ingredientele necesare, conform numărului de persoane, direct în lista de cumpărături şi în funcţie de reţetele alese, îşi vor putea organiza meniul pentru întreaga săptămână”, potrivit reprezentanţilor Carrefour România.

De asemenea, clienţii au la dispoziţie şi o secţiune dedicată cu promoţii personalizate. Informaţiile din contul “MyCarrefour” se sincronizează în mod automat pe orice dispozitiv electronic  - desktop, tableta sau smartphone.

Noile funcţionalităţi din contul “MyCarrefour” sunt disponibile şi prin intermediul aplicaţiei pentru telefoane mobile care rulează sistemul de operare Android, urmând ca în curând să fie lansată şi aplicaţia pentru telefoanele Apple.