Românii cheltuiesc peste 140 mil. lei anual pentru a face sport „indoor”

Autor: Corina Mirea 20.09.2015
Românii au lăsat anul trecut, în cele 500 de centre de fitness care există pe plan local, 143 de milioane de lei, po­tri­vit datelor de la Ministerul de Finanţe.
 
Piaţa locală de fitness a ajuns astfel să fie de opt ori mai mare decât în ultimul an de boom economic (2008) în ceea ce priveşte suma cheltuită de români pe sportul „indoor“. În acelaşi timp, reţeaua locală de centre de fitness s-a dublat, cel mai mare jucător fiind World Class România, deţinut majo­ritar de anul trecut de fondul polonez Resource Partners.
 
„România este insuficient dezvol­tată în privinţa serviciilor şi a ratei de penetrare a centrelor de fitness în comparaţie cu alte ţări din regiune. Totuşi, s-a dezvoltat rapid în special în 2013 şi 2014, dată fiind creşterea puterii de cumpărare a clienţilor. În plus, oa­menii au început să includă sportul tot mai mult în viaţa lor, fie pentru că vor să se simtă bine, să piardă în greutate, să transforme sportul într-o activitate socială sau îl văd ca pe o modalitate de a scăpa de stres“, explică Mikael Fredholm, CEO World Class România şi Serbia.