Optiplaza a vândut ochelari de peste 30 de milioane de lei anul trecut

Autor: Ioana Matei 23.09.2015

Compania Optiplaza, cu activităţi de servicii de optică şi comercializare de ochelari de vedere, lentile de contact şi ochelari de soare, a ajuns la afaceri de 30,3 milioane de lei (cca. 7,5 milioane de euro), 176 de angajaţi şi un profit net de 250.000 de euro anul trecut, potrivit celor mai recente informaţii transmise Ministerului de Finanţe. 

Compania a înregistrat astfel un salt major faţă de pierderile înregistrate pe timp de criză: în 2010, spre exemplu, Optiplaza înregistra pierderi de aproximativ două milioane de lei (cca. 500.000 de euro), la o cifră de afaceri de 14,4 milioane de lei (cca. 3,2 milioane de euro).

Aface­rea este deţinută de AMC SRL, o firmă de distri­bu­ţie de rame de oche­lari şi ochelari, cu par­ti­cipaţii deţinute de Ma­rius Chiriac şi Cris­tina Bereş (în pro­por­ţie de 90%) şi de Paul Licşor.

De managementul companiei este responsabil Nicolae Jurca, un tânăr de 33 de ani care a lăsat Bucureştiul pentru a se muta în Braşov, oraşul său natal, de unde conduce acum afacerea Optiplaza.