Americanii de la Solgar râvnesc la poziţia de lider pe piaţa de 200 mil. € a suplimentelor alimentare

Autor: Mădălina Panaete 22.09.2015
Solgar, unul dintre cele mai vândute branduri din industria suplimentelor alimentare la nivel mondial, a ajuns în 200 de farmacii şi magazine specializate la câteva luni de la intrarea pe piaţă şi intenţionează ca în trei ani să ocupe o poziţie de top pe piaţă.
 
„Solgar este unul dintre liderii mondiali ai categoriei de suplimente ali­men­tare şi ne dorim să păstrăm această poziţie şi pe piaţa din România. În următorii trei ani aceasta este misiunea noastră“, a declarat Iro Koumaki, cor­porate communications Isoplus Ro­mâ­nia, compania care importă brandul Sol­gar pe plan local. Compania mai are în portofoliu şi marca myelements.
 
Isoplus deţine propriul depozit pentru suplimentele alimentare, însă pentru distribuţie colaborează cu două firme: Radix şi Bio Niavis Trade.