Mărcile private au „muşcat“ şi din piaţa caşcavalului. Hochland şi Delaco punctează însă în valoare

Autor: Mădălina Panaete 24.09.2015
Mărcile private ale marilor retaileri au ocupat anul trecut prima poziţie în clasamentul celor mai vândute branduri de caşcaval în funcţie de volum, devansând mărci cu tradiţie pe acest segment precum Hochland, Delaco sau Napolact, arată o analiză a ZF făcută pe baza datelor companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktfor­schung. În valoare însă, brandurile cu tradiţie fac în continuare regulile.
 
No name-urile au cucerit piaţa de caşcaval după numărul de bucăţi vândute, în condiţiile în care preţul mic al acestora le-a propulsat rapid în coşul de cumpărături al românilor, în special atunci când vine vorba de mâncare. În volum, clasamentul celor mai vândute branduri este completat de Hochland, Delaco, Solomonescu şi Dotti, ultimele două fiind singurele mărci produse de români (Lacto Solomonescu şi Therezia Prodcom).