Noua serie de teste cu offset mic ne arată cât de sigure sunt, de fapt, maşinile noi. Sau nu. VIDEO

Autor: ProMotor 24.09.2015

Testele EuroNCAP se bazează, la impactul frontal, pe un test de offset 40% - în care maşina loveşte pe 40% din suprafaţa sa frontală o barieră de beton deformabilă. Testele americane includ şi un offset de 25%, iar rezultatele sunt, de multe ori, înfricoşătoare

Am mai scris despre testele cu offset de 25%, cele care încearcă să imite o situaţie din traficul real în care două maşini doar se „agaţă” în trafic, la viteza de 65 de km/h, sau în care intri cu maşina într-un stâlp sau cap de pod. Ei bine, după cum aţi putut vedea şi în articolul anterior, dacă în cazul multor maşini rezultatele nu mai sunt nici pe departe la fel de bune ca în cazul unui impact pe 40% din suprafaţa frontală a maşinilor, se pare că producătorii au început să acorde atenţie şi acestui tip de impact, pentru că tot mai multe modele iau note maxime, ceea ce nu se întâmpla în urmă cu doar puţin timp.

Vedeţi AICI testele VIDEO