Bijuteriile Sabion aduc unei familii de maramureşeni venituri de 2,1 mil. €
Sabion, un brand de bijuterii pus pe picioare în urmă cu două decenii de un antreprenor român, a ajuns anul trecut la 14 magazine, peste 90 de angajaţi, venituri de 9,4 mil. lei (circa 2,1 mil. euro) şi un profit de peste 360.000 de lei.
Afacerile Sabion au crescut cu peste 20% faţă de 2013, când compania avea o cifră de afaceri de 7,6 mil. lei şi o pierdere de circa 380.000 lei. Identitatea bijuteriilor Sabion a început să se contureze în 1998, odată ce ardeleanul Claudiu Bologa şi-a pus în aplicare planul de a deschide o afacere de familie cu bijuterii.
„Cunosc meseria de bijutier din copilărie, de la rude care erau bijutieri în perioada interbelică şi din poveştile familiei”. Antreprenorul a început cu un magazin de bijuterii şi un mic atelier în Târgu-Mureş, iar în câţiva ani s-a extins în tot Ardealul, următoarele magazine fiind deschise în Sighişoara, Oradea, Bistriţa şi Cluj-Napoca.