Bijuteriile Sabion aduc unei familii de maramureşeni venituri de 2,1 mil. €

Autor: Ioana Matei 04.10.2015

Sabion, un brand de bijuterii pus pe picioare în urmă cu două decenii de un antreprenor român, a ajuns anul trecut la 14 magazine, peste 90 de angajaţi, ve­ni­turi de 9,4 mil. lei (circa 2,1 mil. euro) şi un profit de peste 360.000 de lei.

Afacerile Sabion au crescut cu peste 20% faţă de 2013, când compania avea o cifră de afaceri de 7,6 mil. lei şi o pier­dere de circa 380.000 lei. Identitatea bi­ju­teriilor Sabion a început să se con­tu­re­ze în 1998, odată ce ardeleanul Claudiu Bologa şi-a pus în aplicare planul de a deschide o afacere de familie cu bijuterii.

„Cunosc meseria de bijutier din co­pi­lărie, de la rude care erau bijutieri în pe­rioada interbelică şi din poveştile familiei”. Antreprenorul a început cu un magazin de bijuterii şi un mic atelier în Târgu-Mureş, iar în câţiva ani s-a extins în tot Ardealul, următoarele magazine fiind deschise în Sighişoara, Oradea, Bistriţa şi Cluj-Napoca.