Noua versiune a aplicaţiei pentru mobil a Enel permite şi plata facturilor

Autor: Adrian Seceleanu 28.09.2015
Clienţii Enel, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de furnizare şi distribuţie de electricitate, îşi pot achita facturile direct de pe mobil dacă utilizează noua versiune a aplicaţiei pentru platformele mobile Apple iOS şi Google Android, conform datelor comunicate de companie. „Versiunea 2.0 a MyEnel Mobile App include posibilitatea de a face plăţi din aplicaţie. Astfel, de acum clienţii Enel pot plăti facturile direct de pe telefonul mobil, într-o secţiune de plată securizată. Aplicaţia oferă informaţii actualizate şi personalizate direct pe tableta sau smartphone-ul clienţilor, făcând posibilă realizarea a numeroase operaţiuni fără a fi necesară deplasarea la un centru de relaţii clienţi al Enel“, conform companiei. Lansată în noiembrie 2012, aplicaţia este o extensie digitală a platformei MyEnel, lansate în 2010. Enel are peste 3.100 de angajaţi în România şi oferă servicii unui număr de 2,7 milioane de clienţi din trei zone importante ale ţării: Muntenia Sud (inclusiv Bucureşti), Banat şi Dobrogea, acoperind aproape o treime din piaţa locală de distribuţie.