Kenvelo: Renunţăm la francizele Mim şi Brioche Doree. Aducem alt brand de cafenele şi continuăm expansiunea

Autor: Cristina Rosca 29.09.2015

Grupul Kenvelo, care reuneşte mai multe branduri de modă, a decis să re­nunţe de la 1 octombrie la francizele Brioche Doree (cafenele) şi Mim (modă), urmând a-şi concentra atenţia asupra businessului de bază al companiei pentru moment.

Astfel, în portofoliul companiei rămân bran­durile de modă Kenvelo, Timeout, Lee Cooper şi Tom Tailor, sub care sunt deschise 107 magazine cu afaceri estimate la 42 mil. euro în acest an. Planurile de viitor ale companiei vizează expansiunea moderată cu 2-3 magazine anual a brandurilor deja mature – Kenvelo şi Lee Cooper – şi o extindere mai agresivă a celorlalte două. Mai mult, anul viitor grupul urmează să lanseze magazinele online ale brandurilor, iar din 2016-2017 vrea să introducă pe piaţă un concept de multibrand care să reunească prosusele Kenvelo, Timeout şi Lee Cooper. Tot pe lista de planuri se află şi un nou concept de cafenea, sub brandul Lee Cooper Coffee Shop, care va fi deschis separat de magazinele cu acelaşi nume.