Trei sferturi din ferestrele QFort produse la Craiova ajung la export. "În ţară avem cam aceeaşi cifră de afaceri, în schimb exportul a crescut cu 32%", spune proprietarul companiei

Autor: Andreea Neferu 01.10.2015

Producătorul de sisteme de ferestre şi uşi Casa Noastră din Craiova, care comercializează brandul QFort, vrea să ajungă anul acesta la afaceri de 190 de milioane de lei (43 de milioane de euro), din care aproape trei sferturi vor fi vânzări pe pieţele externe.

„Avem o creştere de 20% (în 2015 - n.red.) faţă de anul trecut, pe care vrem să o conservăm până la finalul anului. În ţară avem cam aceeaşi cifră de afaceri, în schimb exportul a crescut cu 32%“, spune Ştefan Cherciu, preşedinte şi acţionar majoritar al Casa Noastră.

Dacă anul trecut exporturile au reprezentat 67% din rulaj, în 2015 livrările pe plan extern sunt estimate să genereze 74% din business. Principalele pieţe pe care bran­dul QFort este exportat sunt Italia, Franţa şi Austria, unde Casa Noastră are reţele de distribuţie la nivel naţio­nal. De altfel, compania este al doilea cel mai mare ex­portator cu acţionariat românesc din judeţul Dolj, după Cerealcom, potrivit datelor ZF.

QFort deţine o fabrică în localitatea Pieleşti, de lângă Cra­iova, care a început să producă în 2007 şi în care acţio­narii au investit circa 25-30 de milioane de euro, potri­vit informaţiilor furnizate anterior de companie.