Dedeman şi-a majorat vânzările cu 30% în semestrul I. „Economia şi consumul au crescut“

Autor: Andreea Neferu 07.10.2015

Reţeaua de bricolaj Dedeman Bacău, cea mai mare afacere antreprenorială din România, construită de fraţii Adrian şi Dragoş Pavăl, a încheiat primul semestru cu o cifră de afaceri de aproape 1,8 mld. lei, în creştere cu 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce profitul net s-a ridicat la 192 mil. lei, un plus de 43%, arată datele de la Finanţe.

„Vremea de la începutul anului a fost blândă şi potrivită pentru construcţii, astfel că vânzările din prima parte a anului au fost mai mari. De asemenea, alţi factori care au con­tribuit la creşterea rezul­­ta­telor Dedeman pe pri­mul se­mestru au fost deschiderea unor noi magazine, precum şi faptul că economia şi con­sumul au înregistrat o creş­tere“, a decla­rat pentru ZF Dra­goş Pavăl, pre­şe­din­te şi ac­ţio­nar majoritar al Dedeman.

WikiZF: Profilul companiei Dedeman

Compania are în prezent 41 de magazine, des­chizând anul acesta un magazin pe bulevardul Theodor Pallady din Bucureşti, la ieşirea pe autostrada spre Constanţa.

Dedeman a încheiat anul trecut cu afaceri de 3,4 miliar­de de lei, iar da­că avansul înregistrat în prima parte a acestui an se va men­ţine până spre sfârşitul lui 2015, compania ar putea depăşi un rulaj de 4 miliarde de lei. „Mi-e greu să fac o predicţie, însă sperăm să atingem pragul de 4 miliarde de lei cifră de afaceri anul acesta.“