Antreprenorul sârb care a deschis piaţa locală de lux cedează franciza Max Mara după 16 ani
Autor:
Cristina Rosca
08.10.2015
Srdjan Kovacevic (53 de ani), antreprenorul sârb care a pus România pe harta luxului mondial la începutul anilor ’90, aducând de-a lungul anilor la Bucureşti branduri precum Ermenegildo Zegna sau Emporio Armani, a predat franciza brandului Max Mara către o companie din Ungaria care deţine aceeaşi franciză şi pe piaţa vecină.
„Tranzacţia nu a avut caracter comercial şi de aceea nu pot spune că am vândut franciza, ci că am pasat-o. Scopul meu este să mă pot concentra pe magazinul Alsa Uomo unde vreau să mă implic mai mult“, spune Srdjan Kovacevic, care nu a precizat numele companiei care va opera în viitor franciza Max Mara.
Kovacevic mai deţine în afară să Alsa Uomo şi Emporio Armani, însă afirmă că nu a avut discuţii până acum pentru vânzarea acestuia.
Antreprenorul spunea recent că piaţa locală de lux trece printr-o perioadă dificilă din cauza arestărilor şi anchetelor DNA şi din cauza dezvoltării puternice a online-ului. El mai preciza că cifra de afaceri a businessurilor sale – Max Mara, Alsa Uomo şi Emporio Armani – a rămas constantă anul trecut la 3 mil. euro, însă problemele s-au simţit puternic în profit. „Abia dacă suntem pe break even operaţional.“