Antreprenorul sârb care a deschis piaţa locală de lux cedează franciza Max Mara după 16 ani

Autor: Cristina Rosca 08.10.2015
Srdjan Kovacevic (53 de ani), antreprenorul sârb care a pus România pe harta luxului mondial la începutul anilor ’90, aducând de-a lungul anilor la Bucureşti branduri precum Ermenegildo Zegna sau Emporio Armani, a predat franciza brandului Max Mara către o companie din Ungaria care deţine aceeaşi franciză şi pe piaţa vecină.
 
„Tranzacţia nu a avut caracter comercial şi de aceea nu pot spune că am vândut franciza, ci că am pasat-o. Scopul meu este să mă pot concentra pe magazinul Alsa Uomo unde vreau să mă implic mai mult“, spune Srdjan Ko­va­cevic, care nu a precizat nu­mele companiei care va opera în viitor franciza Max Mara.
 
Kovacevic mai deţine în afară să Alsa Uomo şi Em­porio Armani, însă afirmă că nu a avut discuţii până acum pentru vânzarea acestuia.
 
Antreprenorul spunea recent că piaţa locală de lux trece printr-o pe­rioadă dificilă din cauza arestărilor şi an­chetelor DNA şi din cauza dez­voltării puternice a online-ului. El mai preciza că cifra de afaceri a business­u­rilor sale – Max Mara, Alsa Uomo şi Emporio Armani – a rămas cons­tantă anul trecut la 3 mil. euro, însă pro­ble­mele s-au simţit puternic în profit. „Abia dacă suntem pe break even operaţional.“